Reklamacja i zwrot

REKLAMACJE

Odsyłany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.

  1. Reklamację można zgłosić następująco:
    1.  sposób: Klient wysyła zdjęcia uszkodzonego produktu na adres: sklep@outletroom.pl
      Po otrzymaniu wiadomości, podejmowane są dalsze decyzje.
    2.  sposób: Klient odsyła produkt.
      Podstawą jej przyjęcia jest odesłanie produktu z załączonym dowodem zakupu oraz zgłoszeniem reklamacyjnym zawierającym dokładny opis uszkodzeń. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia. Reklamowany produkt należy odesłać na adres: Karolina Szary OutletRoom Brzóza Królewska 431, 37-307 Brzóza Królewska
    3. . Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  2. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
  3. W przypadku gdy reklamacja została uznana klient ma prawo do:
  • złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny wadliwego produktu. Obniżka uzależniona jest od rodzaju wady produktu.
  • zwrotu równowartości ceny produktu wg. dowodu zakupu,
  • wymiany produktu na taki sam wolny od wad,

Podstaw reklamacji nie stanowią różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem towarów, a towarem prezentowanym na zdjęciach. Zdjęcia produktów mają charakter poglądowy, a różnice mogą wynikać z innych ustawień czy parametrów monitora Klienta.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu protokołu szkody w obecności kuriera. W takim przypadku Klient powinien odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki.

Odpowiedzialność za sprawne działanie sprzedanego produktu leży po stronie Sprzedającego przez okres 2 lat, pod warunkiem, że produkt nie został uszkodzony przez Kupującego, np. przez niewłaściwe posługiwanie się nim, nieodpowiednie czyszczenie, etc

 

ZWROT

W ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki klient może zrezygnować z kupionego w sklepie outletroom.pl towaru bez podawania przyczyny. W tym celu należy przesłać mailowo lub listownie oświadczenie o rezygnacji z zakupu.W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany do odesłania na adres sklepu zakupionych nieużywanych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z odpowiednim oświadczeniem i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania i powinien być w oryginalnym opakowaniu z wszelkimi naklejkami, kodami kreskowymi i tym podobnymi elementami identyfikującymi towar. Towar zwracany należy dodatkowo zapakować w zewnętrzne opakowanie w sposób umożliwiający bezpieczny transport. Produkt ten zostanie opatrzony szczegółowej analizie. Należność za zwrócony produkt klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu.